Programowanie IV: Kod jest istotny

fot

Minione miesiące pozwoliły mi zdobyć dużo nowej wiedzy dotyczącej C++, w którym zazwyczaj tworzę "content". To wywołało poważne wątpliwości czy dalsze rozwijanie obecnego projektu ma jeszcze sens. Od początku zatem.

gamedevmike; 16.02.2018; programowanie

Początek legendy, o którym nikt nie mówi

fot

Serię Heroes of Might and Magic zna każdy. Siedem mniej lub bardziej popularnych odsłon, a w starsze gra się do dziś. A, no właśnie, w Heroes I tak nie do końca. O tej grze już dzisiaj nikt nie wspomina. I są ku temu powody.

gamedevmike; 15.02.2018; heroes, analiza

Podsumowanie lata

fot

Za mną dość pracowity okres wypełniony programowaniem i nie tylko. Plany były ambitne, niektóre udało się wypełnić, niektórych nie. Zapraszam na podsumowanie ostatnich miesięcy oraz prezentację celów na nadchodzące.

gamedevmike; 15.10.2017; news

Powstań, synu Rzymu

fot

Rozdawanie gier za darmo (różnie motywowane) zrobiło się bardzo popularne na przestrzeni ostatnich lat. Nie ukrywam, że korzystam z takich promocji często. Ostatnio dzięki GameSessions w ręce wpadła mi gra Ryse: Son of Rome.

gamedevmike; 01.10.2017; analiza

Zapowiedź nowej gry

fot

Od roku pracuję nad nową grą. Chciałem stworzyć coś relatywnie prostego, a zarazem grywalnego. Grę, której wynik będzie zależał w zupełności od gracza, nie od czynników losowych. Grę, która będzie okazją zarówno do rywalizacji jak i relaksu.

gamedevmike; 22.08.2017; news

Programowanie III: Website

fot

Żeby zaistnieć w sieci, trzeba mieć stronę internetową. Każda marka ją ma, każda firma, w zasadzie każdy kto chce. Potrzebowałem takiego właśnie miejsca, żeby zebrać gdzieś dotychczasowe projekty, rzucać newsy, a czasem napisać coś dłuższego. Ale po kolei...

gamedevmike; 17.08.2017; programowanie